Aamupala: Pekonia, munia, prosciuttoa ja jotain töhnää

Hedonismista päivää. Tällä hetkellä vietämme Terveysmyrskyn ruokablogin epäterveysviikkoa/kuukautta/whatever. Aina ei tarvitse olla fitness, ja kun ananas ja rahka tökkii, niin voi kokeilla banaania ja rahkaa. Sitten kun sekin tökkii, ja kana ja riisi tulee ulos korvista ja muista aukoista, niin on nom munat ja pekoni.

Tällä aamupalalla lähtee päivä hyvin käyntiin. Nälkää se ei raavaalla miehellä pidä, mutta aina voi huitaista ison lasin appelsiinimehua kyytipojaksi. Ei sekään mitään auta, mutta etpähän tukehdu niin helposti. Mutta kun tässä ei ole liikoja hiilareita, niin verensokeri ei juokse tähtikaaren taa, mutta dopamiini purskii aivot liikkeelle. Tietty jos olet jonkin sortin porvari, niin voit aina syödä italialaisen ilmakuivatun kinkkusi palvelijasi päältä. Ja jos olet yliopisto-opiskelija, niin muista hörpätä tequila navasta. Joo, asiaan.

Ainesosat

  • Pekonia
  • Munia
  • Parman kinkkuloita
  • Jotain töhnää (tomaattia, salaattia tms etuhampailla syötävää roipetta)

Valmistus

1. käy talouskoulu, 2. valmista aamupala. No ei voi olla vaikeata.

Nauttiminen

Haarukoi johonkin miellyttävältä tuntuvaan ruumiinaukkoon. Yleensä tämä on suu. Aamupalalle en lähtisi esim. viiniä seuraksi suosittelemaan, mutta kyllä tämän kanssa joku kiva etelä-afrikkalainen, keskitanniininen liemi sujahtaa. Tai jaloviina. Ruokamusiikiksi jotain raskasta, kuten vanhaa Sentencediä. Tää on lihansyöjän aamupala, joten kasvissyöjät voivat korvata pekonit ja munat ja kinkun vaikka raeruoholla.